Artgarden har i over 20 år produsert promo-materiell for kulturlivet. Plakater, flyers, annonsekampanjer, web-banners og re-marketing kampanjer. Fra Johnny Cash i Grieghallen i 1997, til Kvinner på randen 1998-2001, videre til Bergenfest og store konsertopplevelser fra og med 1999.
Vi var med Bergen Live fra starten i 2004, også da de inntok Festningen med Rolling Stones i 2006. Artgarden har designet profilen til Humorfest som startet opp sommeren 2013. Vi produserer materiell for Ole Bull Huset med alt det beste under samme tak. I 2019 designet vi ny visuell profil for Det Vestnorske Teateret. Vi har promotert flere tusen forestillinger og konserter i hele landet.
Ta kontakt hvis dere ønsker hjelp til promotering av konserter, forestillinger, event, tjenester eller produkter!
Vi var med Bergen Live fra starten i 2004, også da de inntok Festningen med Rolling Stones i 2006. Artgarden har designet profilen til Humorfest som startet opp sommeren 2013. Vi produserer materiell for Ole Bull Huset med alt det beste under samme tak. I 2019 designet vi ny visuell profil for Det Vestnorske Teateret. Vi har promotert flere tusen forestillinger og konserter i hele landet.
Ta kontakt hvis dere ønsker hjelp til promotering av konserter, forestillinger, event, tjenester eller produkter!